====== Eskalace ====== * Je-li organizace názoru, že úroveň stanovených parametrů služeb dle {{ :cs:private:docs:cesnet_gus_1.0.pdf |Metodiky garantované úrovně služeb}} není dodržována, může tuto záležitost eskalovat zasláním stížnosti na adresu garance@cesnet.cz nebo prostřednictvím formuláře níže. * CESNET stížnost prověří a do 20 pracovních dnů informuje organizaci o svých zjištěních nebo navrhne případná opatření.
Action mail garance@cesnet.cz subject "[GUS] - zpráva od @NAME@ - eskalace" fieldset "Kontakt" textbox "Jméno: " "=@NAME@" textbox "Tel. číslo: " ! email "E-mail: " "=@MAIL@" @@ hidden "Identita-UID: " "=@USER@" @ hidden "Identita-Jméno: " "=@NAME@" hidden "Identita-email: " "=@MAIL@" @@ fieldset "Eskalace" textarea "Hlášení porušení stanovených parametrů (prosím popište důvody stížnosti, termíny a další okolnosti):" x10 /^\W*(?:\w+\b\W*){0,500}$/ static "Položky označené hvězdičkou *) jsou povinné." wiki "[[https://www.cesnet.cz/zpracovani-osobnich-udaju/|Informace o zpracování osobních údajů]]" yesno "Beru na vědomí informace o zpracování osobních údajů" "=Ano" "!Ne" fieldset "Finish" "Beru na vědomí informace o zpracování osobních údajů" Thanks "Vaše zpráva byla úspěšně odeslána. Brzy vás kontaktujeme." submit "Odeslat" hiddenautoinc "PořadíŽádosti"